Sunday 1 April 2012

Wachten...

Zo de reis naar Blantyre zit erop. En wat voor reis. Het reizen verliep voorspoedig, maar het was vooral het wachten dat me bij gebleven is. Wachten in de rij voor immigratie in Johannesburg. Bijna twee uur. Jammer van de vroege aankomst. En de volgende ochtend weer wachten in de rij voor de vlucht naar Blantyre. Een uur. Wat was ik blij dat ik vroeg was. Daarna opnieuw wachten voor de paspoortcontrole. Opnieuw een uur. Tijd om te shoppen was er niet meer. Rechtstreeks naar de gate en wachten in het vliegtuig, want ik was niet de enige die lang had moeten wachten. En als bonus wachten na aankomst in Blantyre. Niet gewoon wachten, maar wachten in het vliegtuig omdat het te gevaarlijk was om het vliegtuig uit te gaan door hevige regenval en heftig onweer. Toch ook bijna een uur. Ik heb veel meegemaakt, maar dit was ook voor mij de eerste keer. Maar het wachten is nu voorbij!

Aangekomen in het hotel, opgehaald door Dorothy en Victor. De eigenaars van het hotel waar ik de komende twee weken verblijf, maar die ik ook ga helpen met hun marketing. Relaxed hotel met alles erop en eraan. Nu de bezoekers nog, want dat is het enige dat nog ontbreekt!
Afijn... ga zo even Blantyre in, even sfeer snuiven. Vanmiddag informele lunch met de staff hier. Ben benieuwd!

Meer avonturen volgen!

2 comments:

  1. Ha Lil, je hebt toch wel je muziek mee? dan is het wachten iets minder erg...
    Nu aan de slag: SWOT, AIDA erop loslaten en 80-20 en dan PvA ;-))
    NJOY grt Hans

    ReplyDelete
  2. Yvette van Dijk2 April 2012 at 11:26

    He heb je vertrek gemist, maar ik ga je volgen hoor..! Veel plezier en met goede tips terugkomen ;-)))

    ReplyDelete