Thursday 14 February 2013

Life is what YOU make of it!

Soms kom je op een plek waarvan je denkt: wat moet ik hier in godsnaam. Dat gebeurde mij dus vandaag. Leuk hotel, maar in the middle of fucking nowhere en een staf die vrijwel geen woord engels spreekt. Echter wel op loopafstand van het strand. Dus loop ik, slecht gehumeurd naar het strand, waar twee blaffende honden me opwachten. Verder is er niets. Ik ga balend weer terug. En bedenk me dat ik dan maar gewoon Kep in moet gaan. Ik regel na veel gedoe een tuktuk. En nu, eenmaal in Kep is mijn humeur weer helemaal ok. Volop restaurantjes om lekker te zitten. Niet aan zee, maar op zee! Elk restaurantje heeft eenoverdekt terras dat op palen boven de zee gebouwd is. Prachtig uitzicht! Lokale vissers die onder mijn neus hun netten uitslaan en krabbenfuiken die aan land getrokken worden. Dit is wel relaxed.
Een schaaltje verse loempia's als verlate lunch. Tourtje voor morgen geboekt naar Rabbit Island: strand, massage aan het strand, lekker eten, beetje zwemmen, beetje zonnen. Life is good! But be sure you are in the driver seat!













No comments:

Post a Comment