Friday 29 August 2014

Twilight Zone

Hier zwerf ik rond. In de twilight zone, de schemer van de nacht, zwervend tussen tijdzones met alleen mijn gedachten. Op mijn oren Sam Smith die zingt "the darkness is surrounding you, this is my world, this is my choice". Alsof hij lijkt te weten hoe ik me voel. Een wereld vol avontuur en uitdagingen. Dat zenuwachtige onderbuik gevoel van een nieuw avontuur. Tijdelijk achterlaten van het bekende. Even mijn hand op mijn schouder, wetend "i carry your heart with me", meer dan bij andere avonturen zijn ze bij me. Nu de rust vinden na hectische weken. Maar ik ben er klaar voor. Klaar voor dit avontuur. Inclusief al mijn onzekerheden. Klaar voor nog een bredere horizon, jumping into the great unknown. Een avontuur als retraite met als inzet mijn hart, mijn ziel. Beter dan ooit weet ik waar mijn passie ligt. In dit avontuur komt het allemaal samen. Maar vooralsnog zit ik nog even in de Twilight Zone!

1 comment:

  1. Mooi beschreven alweer. Ik zie je dwalen. Met je muziek. Met je gedachten. Sommige avonturen moet je gewoon alléén beleven.
    Ben in gedachten toch een beetje bij je.

    ReplyDelete