Friday 20 November 2015

Snow Monkeys

Los van tijd
Volledig opgaand in het moment
het moment van zijn, genieten en verwonderen
Tijd en plaats
en alles om me heen vergetend
Alleen het moment dat telt
voelend, wetend, zwevend
op een plek waar tijd
even geen rol speelt

En dan de beelden. Apen badderend in in het warme water. Zichtbaar genietend, volledig ontspannen ondanks het feit dat alle aanwezige camera's op ze gericht zijn. Ze gedragen zich als volleerde fotomodellen. En hoewel ik hier gister ook was was vandaag speciaal. Misschien wel juist omdat ik er gister ook was. Maar vandaag waren de aapjes er speciaal voor mij. Tenminste zo voelde het.
Bij het busstation kreeg ik al de mededeling dat er nog geen apen gesignaleerd waren, maar ik nam de gok en kocht toch een retourtje Snow Monkey Parc. Gister al besloten om vandaag aan het begin te starten met een lekkere latte en pas daarna op weg te gaan. En ja, ook aan het begin van het pad naar het park hing het bericht. No monkeys... Maar net voordat ik bij de kassa aankwam hoorde ik dat ze beneden waren. Kwestie van timing!










No comments:

Post a Comment